Tisztelt Felhasználó!
Társaságunk 2017. szeptember 1-től elérhetővé teszi ügyfelei számára az elektronikus számla formátumot, melynek előállítása és kézbesítése jóval kevésbé terheli meg a környezetet. Ugyanekkortól elérhetővé tesszük az iCsekk program használatát, mely a számlán feltüntetett QR-kód használatával megkönnyíti a fizetést.
I. Regisztráció
Az elektronikus számla igénylése regisztrációhoz kötött, melyet megtehet honlapunk jobb szélén látható Eszámla piktogramra kattintva vagy ügyfélszolgálatainkon személyesen. A regisztráció után egy automatikus üzenet érkezik a megadott e-mail címére, benne egy linkkel, arra rákattintva tudja érvényesíteni a regisztrációt.
II. Fizetési módok változása
Az elektronikus számlák kifizetésénél nem választható a postai csekkes fizetési mód. Amennyiben Önök eddig csekkes fizetési móddal teljesítették a számláik befizetését, a számla formátum váltás miatt, a fizetési módját átállítjuk átutalásra. Azonban ön természetesen fizethet átutalás mellett az iCsekk okostelefonos alkalmazáson keresztül, illetve a bankjuknak adott csoportos beszedési (CSBM) megbízással is.
A számla egyedi átutalással történő kiegyenlítése esetén kérjük, hogy a megjelölt fizetési határidő előtt minimum 1 munkanappal, iCsekk-en keresztüli fizetés esetén kérjük, hogy a megjelölt fizetési határidő előtt minimum 2 munkanappal indítsa el a számla rendezését. Erre azért van szükség, hogy a kiegyenlítendő összeg a számlán feltüntetett fizetési határidőre biztosan megérkezzen Társaságunkhoz. Átutalásnál, kérjük a közlemény rovatban tüntesse fel a számlaszámot.
III. iCsekk alkalmazás
Az iCsekkel egyszerűen, gyorsan és kényelmesen fizetheti ki számláit. Nincs szüksége másra, mint egy Android vagy iPhone okostelefonra és a számlán található QR kódra.
A program használatáról bővebben a www.icsekk.hu oldalon tájékozódhat, a szükséges alkalmazást pedig az alábbi linkekre kattintva telepítheti:
IV. Az elektronikus számla megnyitása
Az email-ben megkapott, pdf típusú elektronikus számla megnyitásához Adobe Acrobat Reader 7.0 vagy annál magasabb verziószámú alkalmazás szükséges, amely a http://get.adobe.com/reader/ weboldalról ingyenesen tölthető le.
Amennyiben az elektronikus aláírások hitelességét ellenőrizni kívánja, úgy az Adobe Acrobat Readert telepítés után állítsa át a normál tanúsítvány kezelésére az alábbi menüpontban: Szerkesztés > Beállítások > Biztonság > Speciális beállítások gomb > Windows integráció fül
Az itt látható összes opció bejelölése és a PDF dokumentum megnyitása után, a bal oldalon megjelenő Aláírások fülön láthatja az aláírás tényét, az aláíró megnevezését és az aláírás időpontját.