A fogyasztó köteles a vízmérő–leolvasó számára a leolvasás technikai körülményeit biztosítani (pl.: növények, hó, törmelék, stb. eltakarítása az akna fedlapról, valamint a vízmérő akna belsejének tisztán tartása). Amennyiben a szolgáltató a vízmérő leolvasását ismételt kísérlet után sem tudja elvégezni, a fogyasztót erről írásban tájékoztatja. Ebben az esetben a fogyasztónak kell a mérőállást a tájékoztatóban meghatározott időpontig a szolgáltató részére eljuttatnia.
Vízmérőállás bejelentése történhet
- Személyesen ( Fogyasztói, ügyintézési irodák)
- Elektronikusan:
- e-mail címre (ugyfelszolgalat@hmvizmurt.hu)
- on-line (Vízmérőállás bejelentése online)
- Telefonon ( Fogyasztói, ügyintézési irodák)
A mérőállás bejelentéseknél minden esetben közölni kell a fogyasztási hely, a fogyasztó és a mérő azonosításához szükséges adatokat. A fogyasztási hely, illetve a vízmérő legalább évi egyszeri leolvasásának, ellenőrzésének a lehetőségét azonban a szolgáltató részére – előzetes időpont egyeztetésével – minden esetben biztosítani kell.