Az ügyfélszolgálati ügyintézés során a fogyasztó nevében eljárók esetében a képviseletre, az adatkezelés során pedig a személyes adatvédelemre vonatkozó szabályok betartása kötelező!
Az ügyfélszolgálat tevékenységi körei:
a) ivóvíz és szennyvíz bekötésekkel, kapcsolatos tájékoztatás, ügyintézés,
b) közüzemi szolgáltatási szerződések kötése,
c) a víz- és csatornadíj számlázással összefüggő igények, panaszok kezelése,
d) folyószámla egyeztetés, számlamásolat kiadása,
e) az ügyfelek által bejelentett adatváltozásokkal kapcsolatos feladatok ellátása,
f) igazolások kiadása (pályázatokhoz, hiteligénylésekhez),
g) közműnyilatkozatok kiadása (I., II.) – építési, használatbavételi engedélyhez,
h) ügyfélszolgálati pénztár működtetése (számla tartozás befizetése),
i) mérőállás bejelentés fogadása,
j) rendkívüli vízmérőcsere, hitelesítési igény ügyintézése,
k) engedménykérés (csőtörés, építkezés), részletfizetési kérelem ügyintézése,
l) hibabejelentés, reklamációs ügyintézés, egyéb panaszügyek kezelése,
m) műszaki hiba jelzése esetén az ügyfelek bejelentéseinek továbbítása,
n) ügyfélszolgálati bejelentések nyilvántartása.