A fogyasztó kötelessége, a szolgáltató által kibocsátott számla ellenértékének kiegyenlítése. A pénzügyi teljesítés módjában a felek a szolgáltatási szerződésben állapodnak meg. A számla kiegyenlítésének módja a következő lehet: Lakossági fogyasztók esetén:
- készpénzzel: a központi ügyfélszolgálati irodában és az üzemegységi fogyasztói ügyintézési irodákban,
- lakossági folyószámláról történő átutalással (CsBM),
- készpénz átutalási megbízással (csekkel). Nem lakossági fogyasztók esetén:
- pénzintézeti átutalással,
- készpénz átutalási megbízással (csekk),
- azonnali beszedési megbízással (inkasszó),
- folyószámláról történő átutalással (CsBM). A fogyasztó a számla kézhezvételétől számított 15 napon belül kifogásolással élhet a szolgáltatónál, amely a számla kiegyenlítésére nincs halasztó hatállyal. Ha a fogyasztó a folyószámláról történő átutalást (csoportos beszedési megbízás) választja, megbízást kell adnia a számláját vezető pénzintézetnek, mely értesíti a szolgáltatót. Téves, többszöri utalás, illetve jogos reklamáció esetén fennálló negatív folyószámla egyenleg, vagyis túlfizetés esetén kérelemre a díj visszafizetésre kerülhet a házi pénztárból, illetve bankszámlára történő utalással.
- iCsekk rendszeren keresztül okos-telefonnal